Hoe kan ik mijn situatie veranderen?

Hoe kan ik meer genieten van mijn leven?

Hoe breek ik de sleur?

Hoe vul ik die gat in mijn leven?

Door van jezelf te houden.

Ja echt.

Klinkt misschien abstract.

Ik waag een poging om het een stuk concreter te maken ūüėČ

Hier komen random 25 tips om je zelfliefde ‘spier’ te versterken:

 

1.  Vergeef jezelf voor alle fouten die je hebt gemaakt.

2.  Laat verhalen die jou niet dienen LOS.

3.  Laat je weerstand om te veranderen LOS.

4.  Zorg beter voor je zelf. Doe dat elke dag. En herinner jezelf er aan.

5.  Let op je taalgebruik. Haal je je zelf omlaag met je woorden of bouw je jezelf op?

6.  Wees bewuster met wie en wat je je tijd doorbrengt.

7.  Wees bewuster met wat jij je mind, body en spirit voed. En maak een bewuste effort om beter voelende keuzes te maken. Je MAG klein beginnen.

8.  Geef jezelf toestemming. Geef jezelf toestemming om jezelf te zijn. Om van jezelf te houden. Om liefde te ontvangen.

9.  Neem geen genoegen met een leven dat minder voelt. Ontstijg het. Je kunt het.

10.  Laat je oordelen varen. Je oordelen over anderen en over jezelf.

11.  Kijk door de lenzen van mildheid naar jezelf en anderen.

12.  Geef gehoor aan inspiratie. Geef gehoor aan je hartenwensen, je hartenverlangens.

13.  Beoefen liefde elke dag. Herinner jezelf eraan zo vaak als je kan.

14.  Wees dankbaar voor wat je nu hebt.

15.  Waardeer jezelf voor hoe ver je bent gekomen, wie je bent.

16.  Waardeer de goedheid die je ziet in jezelf en anderen.

17.  Maak bewuste verbinding met je hart. Sta bijvoorbeeld stil bij je hart en voel dankbaarheid opkomen. Leg je hand op je hart en wees aanwezig in het moment.

18.¬†¬†Maak bewuste verbinding met goddelijke leiding/ je intu√Įtie/ god/ universum/ de bron/ hogere denken/liefde.

19.  Beweeg je lichaam en laat de energie weer stromen als je even vast zit.

20.  Focus je aandacht naar wat er wel is, wat er wel goed gaat, wat je wel hebt, waar je wel goed in bent.

21.  Geef aandacht aan liefde en het groeit.

22.  Geef aandacht aan hoe je voelt en je kan de volgende keer beter aanvoelen of iets voor jou wel of niet klopt.

23.  Geef aandacht aan hoe je voelt en je kan de volgende keer beter aanvoelen of iets voor jou wel of niet klopt.

24.  Kijk je angst in de ogen, ga er doorheen en onderneem die actie waarvan jij weet die je moet ondernemen om vooruit te komen. Elke keer weer. STRETCH die comfortzone.

25.  Celebrate je stretchmark. Vier hoever je bent gekomen, de acties die je hebt ondernomen, het punt waar je nu bent, de liefde in je leven, het leven. Vier dat jij er mag zijn.

 

Dat waren er 25.¬†En nu over tot actie. Let’s¬†practice.

Welke tip zou je komende dagen willen oppakken of meer aandacht aan schenken?

Deel het hieronder.

Ik kies nr.24. De komende 7 dagen ga ik elke dag een actie ondernemen, groot of klein om zo mijn comfortzone te stretchen.

Pin It on Pinterest

Share This